Goed voornemen

Wij hebben al een hele tijd een sticker op de brievenbus: geen folders voor ons, alstubliefdankuwel. Dat bevalt ons prima. Geen papierverspilling, geen rommel én veel minder verleiding.

Maar de geadresseerde folders bleven wel komen natuurlijk. Colruyt, Bioplanet en Makro waren dat hier. En dat stond al maanden op mijn mentale lijstje.

Awel voila. Ik ben vroeg met mijn voornemens dit jaar.
(Of telt dat dan technically als laat?) Mailtje getypt, en hop het eerste antwoord is binnen.




Als ge u geïnspireerd voelt, maar er geen extra tijd aan wilt verspillen: hier zie, kopieert mijn tekstje maar.

Gratis. Wat zeg ik? 2 voor de prijs van géén.

Beste,
Wij proberen thuis zoveel mogelijk onnodig afval te vermijden, en plakten dan ook een sticker om folders te weigeren op onze brievenbus. Jullie folders zijn echter geadresseerd en blijven dus wel toekomen. Ik merk dat ik er amper naar kijk, en dus is dat in ons geval een onnodige kost voor jullie én het milieu.
 Is het mogelijk om ons adres te schrappen uit uw verzendbestand voor papieren post?
 Alvast bedankt.


Adressen:
info@bio-planet.be
info@colruyt.be
https://www.makro.be/contactformulier

Reacties

Populaire posts van deze blog

iets over mild zijn en tijd maken, denk ik.

Melkborsten

een plan