iets over mild zijn en tijd maken, denk ik.

Vandaag had moeilijk kunnen zijn...
Ik ben mild voor mezelf vandaag. #stateofmind 
Louis had geen zin in de bewegingschool en liet dit merken door heel boos te zijn op de kinderen die WEL het hindernissenparcour volgden. 
Ik werd wat lastig... maar bedacht me dan dat ik ook niet altijd zin heb in beweging.
Dan maar wafels gaan kopen op de markt. Kan alleen maar goed gaan, toch ? Niet als die met chocolade op zijn!
Naar huis dan maar... De gewone wafels, gingen ook goed binnen. 
Moeder en kind lastig en dan botst het, zeker op een regenachtige dag. Dan maar wat gehangen en gerust... 
En ik ging even uitblazen... 35 min gaan stappen met #dewereldvansofie over het waarom van boe-geroep.
En we kunnen de werk en schoolweek weer aan! 💪 Elk onze wereld om 'savonds in elkaars armen te vallen en te merken dat we elkaar enorm gemist hebben. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Melkborsten

een plan