emo post (u bent gewaarschuwd! )

Zondag ☀
lang leve #lego #playmobil en een kind met veel fantasie 😍 of toch voor de volgende 5 min, dan is het weer 'mamaaaaaaaaa' 
In ieder geval, ik heb geleerd om blij te zijn met die ene pagina en die 5 min. Het is wat het is. En het is goed! Zelfs niet goed genoeg, voor vandaag is het goed!
Soms voel ik me alleen, en we zijn met zijn twee. Dan voel ik me schuldig, want wat een netwerk heb ik toch. Shout out to mijn geweldig netwerk en al de warmte en liefde die wij krijgen.
Soms voel ik me overweldigd door alle taken en verantwoordelijkheden die op me af komen. 
Soms ben ik gewoon moe, te weinig slaap of echt gewoon moe, zelfs met genoeg slaap. 
Maar meestal ben ik intens gelukkig. Dat wou ik toch even zeggen. ❤️
Al die familiefeesten en gezinfoto's...soms komt het binnen... dat ik het alleen doe en hoe ik nog recht
sta (bewust voor gekozen of niet) maar he... Louis, jij en ik, wat een mooi gezin zijn wij.
En hoe mooi gaat 2020 niet zijn, met al die mooie mensen rondom ons. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

iets over mild zijn en tijd maken, denk ik.

Melkborsten

een plan