Dag Sinterklaasje

Het is zo ver. De Sint is geweest. Mijn 3jarige zat al even vol spanning te wachten op hem. Wat een geweldig magische tijd. Mooie momenten, glinsterende sterretjes in die oogjes, plezier, snoep, spelmomenten, fijn samenzijn... Daar heeft de Sint voor gezorgd. Danku sinterklaasje. 

Het was oprecht fijn om hem bij ons te hebben en om te zien hoe hij ons heeft samengebracht en te horen hoe mijn zoon bijleert en groot aan het worden is... Wat een woordenschat. (ok, ik ben fier).

Maar eerlijk... Die spanning, die intense emoties... We parkeren die even in onze garage tot volgend jaar. En daar ben ik even blij om. Allée, tot het volgende spannende evenement. 🙈 

Dag Sinterklaasje, tot volgend jaar. 
Wij blijven vandaag binnen en hebben nu genoeg speelgoed om er samen een dagje vol verbinding van te maken
Merci! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

iets over mild zijn en tijd maken, denk ik.

Melkborsten

een plan